Subject: Selgitustaotlus - väärtpaberituruseadus
From: "Kirsti Pent" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Sun, 29 Jun 2025 17:52:45 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Manuses on selgitustaotlus, milles palume Rahandusministeeriumi ja
Finantsinspektsiooni selgitust väärtpaberituruseaduses ja selle
rakendusaktis sätestatud ülevõtmispakkumisi puudutavate reeglite
kohaldumise kohta.

Lugupidamisega

Kirsti

Pent

Partner, vandeadvokaat

+372 5341 1175

|

+372 626 4300

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://tegos.legal/> tegos.legal